Moderní vzdělávání, které vás bude bavit

Dvoudenní seminář pro společností AT Computers


„Ukončen 1. stupeň tréninku pro servisní techniků"

Servisní technik – velká bolest v mnoha firmách, ale také velký obchodní potenciál.


Servisní technik je totiž nakonec ten, kdo se se zákazníkem potkává nejčastěji, vyřeší mu problém a zákazník mu proto důvěřuje více než komukoliv jinému z vaší firmy. Může tedy velmi jednoduše zákazníkovi doporučovat další výrobky, služby či řešení.

 

Praxe ukazuje, že servisní technici si tu svou veledůležitou úlohu neuvědomují nebo ani nechtějí uvědomit. Vaše firma tak přichází o peníze, které lze získat velmi lehce. Jen tím, že servisní technik nebude jen tím, kdo opraví a jede na další zakázku, ale stane se zákazníkovi partnerem.

 

Proto cílem tréninku jsou nejen komunikačně obchodní dovednosti, ale hlavně uvědomění si důležitosti servisního technika jako poradce pro naše zákazníky.


stupen-treningov